Sunday, May 15, 2011

masa terbuang

hye ,
masa terbuang begitu saja.
saya, sangat la bosan.
sehinggakan saya hanya menengok lappy.
x ber-muka-buku, xusha-usha gamba, xkomen n sebagainya.
pembaziran yang sangat ketara.
kenapa saya jadi sebegini?.
adakah kerana saya mmg begini?


apa yang bole buat untuk mengisi masa lapang?
- makan ( jawapan standed)
- tido ( puas da tido malam)
- tengok tv ( tade cerita besh)
- ber-sms ( tak suka start msg dulu)
- facebook ( mudah bosan da sekarang)
- memasak ( apa tengah malam pon nak masak ke?)
- mandi ( tengah tengah malam sikit la)
- jalan-jalan ( ya, waktu malam memang best. sejuk. tp? xbole xbole)
- call orang ( saya pon tak biasa call orang dulu)
- baca novel ( tak mewarisi hobi mak jihan)
- kacau orang ( no no no)


Astagfirullahalazim. jihan lalai dan leka. masa dbuang begitu saja. jihan sepatutnya ingat Allah s.w.t. Hati jihan akan lebih tenang. InsyaAllah. 

xoxo:srikandi jihan 




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...