Tuesday, May 3, 2011

main masak-masak

hey


tak banyak sangat yang nak dbuat hari ke2! ingat nak pegy beli barang untuk main masak masak tapi tak jadi sebab malas. malas sebab tak ada geng pon satu. rumit kot masak sorang. kalau berdua best sket. sorang buat ni. sorang buat tuh. basuh sayur, goreng2, rasa rasa makanan. haa. kan sedap. ni, kitalah basuh sayur, kitalah masak, kitalah rasa, kitalah cuci , ape lagi? tapi kalau sorangsorang. menCABAR gitu..




hari ke3.  cuci telo da, rebus telo pon da. so? nak buat apa ngan  telo tu? makan tu for sure la. tapi.. nak masak apa? buat sandwich telo la. SENANG. sangat sangat la senang. pejam mata pon bole buat. tp bselerak la tempat nanti. hehe jap ea nak pegy buat. 

10menet kemudian:

hee.. nak buat tu, mesty ade telo, roti, n mayo. sape yg ske blackpaper bole ltk. sayo pon. ikot suke hati korang la nak letak apa.. janji bole makan :) sandwich telo da, roti kaya da, roti milo pon da siap. jom makan :)


xoxo:srikandi jihan

8 comments:

  1. pergh terliur plak dengar jihan buat sandwish.. nyum nyum...

    ReplyDelete
  2. heee, jom makan.. senang je :)

    ReplyDelete
  3. first step..hehe...pasnie yg grand2 plak r...

    ReplyDelete
  4. afiq: pasni nak ape? meh jihan buat

    ReplyDelete
  5. xnak la. senang sgt. hahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...