Monday, July 11, 2011

saya rasa saya,....

Assalamualaikum, dan salam satu malaysia. 

saya rasa saya, hurmm! saya rasa saya nak kurus. haa. tapi makan banyak< kata aimi. HAHAHAHA! < Aimi ada kat sebelah ni haa dan dia cakap hai semua:)> hak3. sabo jelah aimi ni :p

ok ok, sambung balik! ok hari ni nak masuk hari ketiga saya bpuasa. eh, puasa nasi je ponn .. mintx-mintx la jadi. bukan apa, da ramai sangat orng tego jihan gemok. mak x suke mak x suke okayhh. sorang cakap, semakin gemuk la, sorang ckp gemuk sikit la. haa, main point dia gemuk la.

jihan dan aimi bcakap sekejap

aimi : tak lapa ke jihan tak makan nasi?
jihan: tak lapar, ok la so far. boleh tahan lagi.
aimi: HAHAHAHA 
jihan: HUHUHUHU
aimi: tersengih 
jihan: buat2 dengar presentation :p

doakan saya supaya kurus sket ye :p

xoxo:srikandi jihan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...