Friday, January 21, 2011

Pesanan dari doctor

Pada suatu hari,,HEHE! Nak djadikan cerita :) minggu lepas la kot kalau tak silap, Jihan dilanda   sakit.. ohhhh!!!  ala, sakit normal punya je.. demam batuk n selsema.. EHH, ke selesema?? HAHA!!  

Mesti  sakit mata kan tengok kalerkaler camnih?? Okayh, berbalik kepada cerita asal, mase tu jam  menunjukkan pukul 7.30 pm. masuk je klinik tu, Mak aiiiii , ramai kot orang yang menunggu :(    tapi tak apa,  ma abah punya pasal kan.. Jihan rela tunggu.. Kalau ikotkan hati, memang tak pegy pon klinik!  bukan apa, malas la nak makan ubat! bila da start makan tu, kene ikot.. paastu effect dia sangat la kuat! makan teros tidur!! ISH ISH ISH.

Kat klinik tu tak pakai nombor! dia just panggil nama gitu.. tunggu punya tunggu.. sambil mainmain mata dengan budak kecik! Alololo sangat comey okayh! Jihan tak boleh tengok budak kecik, rasa nak kidnap je :p jihan tak nak adik .

5 menet kemudian

Norjihan bt burhanuddin,   jihan pon bangun n masuk bilik doctor ma teman! Nak harap jihan masuk sorang? memang tak la kan!!!

Masukmasuk, duduk atas kerusi (xkan atas lantai pulak kangg?) doctor tanya kenapa blablablabla! pastu dia check pernafasan! tarik nafass hembuss.. tarik nafas hembuss :)))))) HOHO! kelakar okayh!!!  lepas siap semua tuhhh!!! Doctor pun cakap la...

Awak sebenarnya..............................................................( suspense tak)
jihan tak boleh dekat dengan
HABUK
ASAP
BULU

Pastu begini la! conversation antara kami

doc: boyfren mu hisap rokok x? kalau hisap, suruh dia berhenti la! manyak susa la itu asap. < baca style cina sikit okayh>
jihan: eh eh mane ade boyfren la doctor!
doc: aik? btol kah? ala, nanti boyfren  baru itu kasi tanya sama dia awal2, isap rokok? kalau isap, reject awal2 maa..
jihan: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ( ok, xla gelak macam tu)

Banyak lagi dia gtau!!! sal bulu!! haaa, bulu kucing is no no untuk jihan!
tapi jihan memang tak berapa  dengan kucing.. mungkin sebab kisah dulu kot! kene cakar :( darahdarah. sakit woo

ape lagi? ubat? dapat banyak kot!! sangat tak suka.. nak nak ubat air.. nooooooooooo

nak telan pon tak lepas :p


tu je kot nak cakap , kepada sesiapa yang xsehat..sila makan ubat. jangan ngade2 nak skip :p
xoxo:missjihan


2 comments:

  1. get well soon sayang.. ehh sihat dah pun heh.....
    :)

    ReplyDelete
  2. tenkiu sayang!!! sihat sudaa :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...