Thursday, March 10, 2011

mulut orang

orang cakap saya manje
- tapi manje saya bertempat


orang cakap saya gedik
-tapi gedik saya , tau batas batas


orang cakap saya memilih tempat
- tapi orang tak tahu keadaan saya macam mana


orang cakap saya sombong
-tapi orang tak kenal perangai saya sebenar macam mana


orang cakap saya suka merajok
-tapi majok saya bukan sengaje ( ada sebab)


orang cakap saya cerewet bila makan
-tapi cerewet saya kerana saya terpaksa pilih makanan apa yg bole saya makan


orang boleh nak cakap apa saja, jihan tak marah! sebab manusia mempunyai mulut. fungsi mulut, makan cakap n so on.  jgn ckp sesuatu yg bole saketkn hati org, jgn gtau rahsia org < wlpn gadoh terok>.Alangkah bagusnya kalau mulut tu dguna dengan baik :)


xoxo: srikandi jihan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...