Thursday, January 24, 2013

drama


apabila bcakap sal cerita , drama, wayang. semua orang tahu
nak nak kalau hero or heroin hensem. perghh lagi lah kan?
cerita adam dan haawa lakonan Aaron Aziz and Nadiya . betul ke ejaan? maaf kalau salah. Walaupun Aaron aziz sudah mempunyai 3orang anak. namun, lakonan beliau dalam cerita adam hawa sangat memberi impak kepada peminat.Dah la hensem. wow!



Now, cerita yang hangat at tv3 = setia hujung nyawa. Novel di atas lakonan Amar Asyraf, Nelydia Sunrose and Hairul Azreen plus ramai lagi. ke-sweet an lakonan mereka menarik minat kita untuk tengok lagi dan lagi. Mula mula tak perasan yang Amar asyraf tu sebenarnya yang rambut kerinting dalam cerita dalam hati ada taman. lain kan ? kemas bila potong rambut. serious! tapi dia dah tunang ea? soalan serious?

Jujurlah, kalau scene sweet dalam cerita tu , mesti terdetik dalam hati kan "alololo comel nyaaa,,, Ah cute nya Zain,,, Waaa bagusnyaaa Ikram.. cutenyaaaa El, dah la cantik bla bla bla" ok tipu kalau takde kan? kannnn?

Begitu juga dengan cerita lain, contoh boys over flower. mesti ada je yang cakap waaa kan best kalau jadi heroin. kenapa? sebab dalam cerita tu sweet. memanglaa.lagi contoh dalam cerita tu, naik cable car, tulis tulis nama. sampai we got married, nichkun and victoria pn almost nak buat kot. ke dah buat? okay tak sure. hehe kalau tak, mau nya orang nak tengok. cerita haruslah tunjuk yang sweet2 je. kan?

okay, merapu apa pn da tak tahu. hehe thankyou  


4 comments:

  1. YAN!! betul2.. and sy salah seorang peminat Setia Hujung Nyawa.. hahaha

    ReplyDelete
  2. hehe . yeke? minat siapa? zain?

    ReplyDelete
  3. haha.. entah la. mula2 minat zain.. tapi lately minat jugak ikram.. adehss.. menci zain jahat.. buat eL terluka.. wawawa

    ReplyDelete
  4. oh oh. zainnn ! comel jgk dia kan

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...